Katar’da düzenlenen Dünya Kupası’nda heyecan tüm hızıyla devam ediyor. B Grubunda İran ile Galler karşı karşıya geldi. Ahmad bin Ali Stadyumu’nda oynanan maçta İran Milli Takımı, 90+8. dakikada Rouzbeh Cheshmi ve 90+11. dakikada Ramin Rezaeian’in attığı gollerle sahadan 2-0 galip ayrıldı. Galler’de kaleci Hennessey 86. dakikada kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bıraktı. Galler kaleci Katar 2022’de ilk kırmızı kart gören isim olarak tarihe geçti. Galibiyetin ardından İran puanını 3’e çıkardı. Galler ise 1 puanda kaldı. İran, gruptaki son maçında 29 Kasım Salı günü ABD ile, Galler ise aynı gün İngiltere ile karşılaşacak.
Anadolu Efes, Fenerbahçe’yi yenip seriyi uzattı!
Anadolu Efes, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi play-off yarı final serisi 3. maçında evinde Fenerbahçe Beko'yu 102-93 yenerek seriyi 2-1 yaptı. Anadolu Efes'te, Shane Larkin 31 sayı, Jordan...














