İstanbul’da Taksim Metro ve Füniküler Hattı Geçici Olarak Hizmete Kapatıldı.
Metro İstanbul, İstanbul Valiliği’nin aldığı karar kapsamında Taksim bölgesindeki bazı raylı sistem istasyonlarının geçici süreyle yolcu kullanımına kapatıldığını duyurdu.
Yapılan açıklamaya göre, 28 Haziran Pazar günü saat 10.00’dan itibaren ikinci bir duyuruya kadar M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı’nın Taksim İstasyonu ile F1 Taksim-Kabataş Füniküler Hattı işletmeye kapatıldı.
Ayrıca M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı üzerindeki Şişhane İstasyonu’nun yalnızca Kasımpaşa çıkışı açık kalırken, diğer tüm giriş ve çıkışlar yolcu kullanımına kapatıldı.
Metro İstanbul, M2 hattında seferlerin normal şekilde devam edeceğini ancak trenlerin Taksim İstasyonu’nda durmadan güzergâhına devam edeceğini bildirdi.
Yetkililer, uygulamanın İstanbul Valiliği’nin kararı doğrultusunda gerçekleştirildiğini belirterek, vatandaşların güncel ulaşım duyurularını takip etmeleri konusunda uyarıda bulundu.














