A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2026 FIVB Milletler Ligi ikinci haftasındaki üçüncü maçında Arjantin’i setlerde 2-0 geriye düştüğü maçta 3-2 yendi.
Polonya’nın Gliwice şehrindeki PreZero Arena’da oynanan karşılaşmanın setleri 19-25, 21-25, 25-21, 25-18 ve 18-16’lık skorlarla Filenin Efeleri lehine 3-2 tamamlandı.
İlk iki seti kaybetmesine rağmen karşılaşmadan galibiyetle ayrılan Türkiye, bu sonucun ardından VNL’deki 7. maçında 4. galibiyetini elde etti. Arjantin ise 5. yenilgisini yaşadı.
Filenin Efeleri, ikinci haftanın dördüncü ve son maçında bugün TSİ 17.30’da Belçika ile karşılaşacak.
Salon: PreZero Arena
Hakemler: David Fernandez Fuentes (İspanya), Ivaylo Ivanov (Bulgaristan)
Türkiye: Murat Yenipazar, Ahmet Tümer, Gökçen Yüksel, Adis Lagumdzija, Bedirhan Bülbül, Efe Bayram (Berkay Bayraktar, Kaan Gürbüz, Cafer Kirkit, Mert Matic, Hilmi Şahin, Mirza Lagumdzija)
Arjantin: Gomez, Loser, Vicentin, Franchi, Zerba, De Cecco (Massimino, Giraudo, Pages, Palonsky, Kurkartsev, Diaz, Ramos)
Setler: 19-25, 21-25, 25-21, 25-18, 18-16
