Bugün saat 16.00 sıralarında TEM Otoyolu Yeniçağa mevkisinde Kamil Koç’a ait yolcu otobüsü devrildi. İhbar üzerine olay yerine gelen ekipler, hemen yaralılara müdahale etti. Bolu Valisi Erkan Kılıç, üzücü kazada 3 kişinin hayatını kaybettiğini, 16 kişinin de yaralandığını duyurdu. Ekiplerin bölgedeki çalışmaları sürerken, kazaya ilişkin soruşturma başlatıldı. Kaza ile ilgili Sağlık Bakanı Koca sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada “Bolu otoyolunda otobüs devrilmesiyle meydana gelen kazada 3 kişi hayatını kaybetti; ikisi ağır olmak üzere 32 kişi yaralandı. 27 kişinin tedavisine halen devam ediliyor. Kaybettiğimiz vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, ailelerine başsağlığı, yaralılarımıza acil şifalar diliyorum” dedi.
Sinop’ta Altyapı Krizi: Çeltik Tarlaları Susuz Kaldı
Sinop'ta Altyapı Krizi: Çeltik Tarlaları Susuz Kaldı Sinop’un Karasu Ovası’nda içme suyu hattı ile sulama hattının kesiştiği noktada meydana gelen arıza, çeltik üreticilerini zor durumda bırakırken şehir genelinde...














