Bugün saat 16.00 sıralarında TEM Otoyolu Yeniçağa mevkisinde Kamil Koç’a ait yolcu otobüsü devrildi. İhbar üzerine olay yerine gelen ekipler, hemen yaralılara müdahale etti. Bolu Valisi Erkan Kılıç, üzücü kazada 3 kişinin hayatını kaybettiğini, 16 kişinin de yaralandığını duyurdu. Ekiplerin bölgedeki çalışmaları sürerken, kazaya ilişkin soruşturma başlatıldı. Kaza ile ilgili Sağlık Bakanı Koca sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada “Bolu otoyolunda otobüs devrilmesiyle meydana gelen kazada 3 kişi hayatını kaybetti; ikisi ağır olmak üzere 32 kişi yaralandı. 27 kişinin tedavisine halen devam ediliyor. Kaybettiğimiz vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, ailelerine başsağlığı, yaralılarımıza acil şifalar diliyorum” dedi.
Meclis’te yoğun hafta: Basın, emniyet ve taksi düzenlemeleri gündemde
Basın, emniyet ve taksi düzenlemeleri gündemde... Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM), yeni haftada emniyet, basın ve ulaşım alanlarını ilgilendiren düzenlemeler için yoğun mesai yapacak. Genel Kurul, 23 Haziran...














