Bugün saat 16.00 sıralarında TEM Otoyolu Yeniçağa mevkisinde Kamil Koç’a ait yolcu otobüsü devrildi. İhbar üzerine olay yerine gelen ekipler, hemen yaralılara müdahale etti. Bolu Valisi Erkan Kılıç, üzücü kazada 3 kişinin hayatını kaybettiğini, 16 kişinin de yaralandığını duyurdu. Ekiplerin bölgedeki çalışmaları sürerken, kazaya ilişkin soruşturma başlatıldı. Kaza ile ilgili Sağlık Bakanı Koca sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada “Bolu otoyolunda otobüs devrilmesiyle meydana gelen kazada 3 kişi hayatını kaybetti; ikisi ağır olmak üzere 32 kişi yaralandı. 27 kişinin tedavisine halen devam ediliyor. Kaybettiğimiz vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, ailelerine başsağlığı, yaralılarımıza acil şifalar diliyorum” dedi.
İzmir’de Rüşvet ve Yolsuzluk Operasyonu: 2 Belediye Başkanı Gözaltına Alındı
İzmir'de Rüşvet ve Yolsuzluk Operasyonu: 2 Belediye Başkanı Gözaltına Alındı. İzmir’de yürütülen yolsuzluk ve rüşvet soruşturması kapsamında Seferihisar ve Balçova belediyelerine yönelik üçüncü dalga operasyon düzenlendi. Operasyonda, Seferihisar...














