Kaza bugün sabah saatlerinde Alibeyköy’de gerçekleşti. Normal güzergahında ilerleyen otobüs, Namık Kemal Caddesi’nde rayların üstünden geçtiği sırada Alibeyköy Metro İstasyonu istikametinden gelen tramvay ile çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle İETT otobüsü sürüklenirken, ihbar üzerine olay yerine itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaşanan korkunç kazada 4’ü ağır, 19 kişi yaralandı. Tramvayın ikiye böldüğü otobüsün içindeki yaralılara ilk müdahaleyi çevredekiler yaptı. Kaza anı güvenlik kamerasına da yansıdı. Otobüste yer alan vatandaşlardan biri, “Otobüs çok hızlıydı, duramadı. Burası tramvay yolu durmalıydı.” dedi. Polis olayla ilgili çalışma başlatırken, bir haftadır tramvay hattındaki sinyalizasyonun arızalı olduğu iddia edildi. Metro İstanbul’un sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, “T5 Cibali-Alibeyköy Cep Otogarı Tramvay Hattımızda geçici bir süre için seferlerimiz Cibali-Üniversite istasyonları arasında yapılmaktadır.” ifadeleri kullanıldı.
İstanbul’da tramvay ile İETT otobüsü çarpıştı
İstanbul Alibeyköy'de tramvay ile İETT otobüsü çarpıştı. Kazada 4'ü ağır 19 kişi yaralandı.
-
Yazar Editör Habermeydan

- Categories: Gündem
Benzer Haberler
Meclis'te yoğun hafta: Basın, emniyet ve taksi düzenlemeleri gündemde
Yazar
Habermeydan Editör
22 Haziran 2026
İstanbul'da tekstil atölyesinde yangın paniği
Yazar
Habermeydan Editör
22 Haziran 2026
Ümraniye'de yolcu minibüsü seyir halindeyken alevlere teslim oldu
Yazar
Habermeydan Editör
22 Haziran 2026
MTA'dan 13 yıl sonra diri fay hattı haritası güncellemesi
Yazar
Habermeydan Editör
22 Haziran 2026