Kaza bugün sabah saatlerinde Alibeyköy’de gerçekleşti. Normal güzergahında ilerleyen otobüs, Namık Kemal Caddesi’nde rayların üstünden geçtiği sırada Alibeyköy Metro İstasyonu istikametinden gelen tramvay ile çarpıştı. Çarpışmanın etkisiyle İETT otobüsü sürüklenirken, ihbar üzerine olay yerine itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaşanan korkunç kazada 4’ü ağır, 19 kişi yaralandı. Tramvayın ikiye böldüğü otobüsün içindeki yaralılara ilk müdahaleyi çevredekiler yaptı. Kaza anı güvenlik kamerasına da yansıdı. Otobüste yer alan vatandaşlardan biri, “Otobüs çok hızlıydı, duramadı. Burası tramvay yolu durmalıydı.” dedi. Polis olayla ilgili çalışma başlatırken, bir haftadır tramvay hattındaki sinyalizasyonun arızalı olduğu iddia edildi. Metro İstanbul’un sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, “T5 Cibali-Alibeyköy Cep Otogarı Tramvay Hattımızda geçici bir süre için seferlerimiz Cibali-Üniversite istasyonları arasında yapılmaktadır.” ifadeleri kullanıldı.
Meclis’te yoğun hafta: Basın, emniyet ve taksi düzenlemeleri gündemde
Basın, emniyet ve taksi düzenlemeleri gündemde... Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM), yeni haftada emniyet, basın ve ulaşım alanlarını ilgilendiren düzenlemeler için yoğun mesai yapacak. Genel Kurul, 23 Haziran...














